søndag 14. juni 2009

Jentekort!

Da var det på tide med et nytt kort igjen - lenge siden sist! Jeg tenkte jeg skulle lage meg noen kort som jeg bare kan ha liggende, som jeg bare kan ta frem til en passende anledning. Og dette er ett av de!
Det var jo ikke en bombe at det var noe med brunt på? Bruntonene er nok mine favoritter, men her måtte jeg prøve i kombinasjon med rosa! Og det ble jeg ganske så fornøyd med! Bazillkartong er brukt for det meste, som jeg har svertet litt i kantene og malt med litt hvit akrylmaling. Remsa med mønstret papir er fra Basic grey sin serie porcelain.
Den hvite nettingen jeg har brukt til blader er klipt ut av sånn netting som er rundt hvitløken! Jeg visste jeg kom til å få bruk for den!
Innvendig har jeg også brukt papir fra Basic Grey, og retro flower punch. Synes det er litt vanskelig med mønsterark fortsatt, er vant med å bare bruke enkle fargede ark, men man må bare prøve seg fram! Jeg koste meg veldig med dette kortet, selv om det ikke var til noen spesiell! Vanligvis så lager man kort med en person og hendelse i tankene, og det synes jeg er mye enklere.
Så krysser jeg fingrene for at det ikke blir så lenge til neste gang! Takk for at du stakk innom! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar