tirsdag 3. november 2009

Mine engler små!

Her kommer et innlegg utenom det vanlige, ingen kort denne gangen! Oppi all lesing og jobbing må jeg legge inn et innlegg med mine søte små tantebarn. Hvis jeg trenger et avbrekk i hverdagen blar jeg bare frem litt bilder av søtingene, og humøret blir på topp! Den største har blitt stor allerede, nemlig to år jamfør forrige innlegg! Den andre terta er ni måneder i skrivende stund og begynner å bli riktig så morsom. Bildene er fra bursdagsfeiringen i september, og jeg savner de så fælt! De vokser så fort og det er riktig synd at jeg er så langt unna de. Jeg gleder meg allerede til jula, da håper jeg at jeg får sett de og kost med de masse masse!
Her er eldstemann, en skikkelig luring med glimt i øyet!
Og her er minstetøtta som tar livet litt mer med ro enn sin bror. Er de ikke nydelige?
:)

1 kommentar:

  1. Så herlige disse to var da :) Eldstemann ser ut som han er skikkelig på farten!

    SvarSlett